نوشته شده توسط : منتظر المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
نیروهای مردمی و ارتش یمن یک پادگان ارتش بحرین در منطقه مرزی جازان عربستان را هدف حملات موشکی قرار داده و تأکید کردند در صورت ادامه جنگ و تجاوزها، پادگان‌های نظامی متعلق به امارات و اردن در خاک عربستان را بمباران خواهند کرد.
 
خبرگزاری فارس: نیروهای یمنی پادگان ارتش بحرین در جازان عربستان را موشک باران کردند

«ابو نصر الراشد»، یکی از رهبران جنبش انصار الله یمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در صنعا خبر داد: نیروهای مردمی و ارتش یمن یک پادگان متعلق به نظامیان بحرینی را در منطقه جازان در جنوب غرب عربستان با هشت فروند موشک دور برد هدف گرفتند.

این رهبر انصار الله تاکید کرد: در این حمله ده‌ها تن از نظامیان ارتش بحرینی کشته شدند و ما به همه دیکتاتورهای عرب می‌گوییم که شاهد قدرت، حماسه و دفاع ما از خاک و ناموسمان خواهند بود و طی روزهای آتی آنها را تار و مار می‌کنیم.

الراشد وعده داد: در صورت ادامه جنگ و حضور کشورهای عربی در این تجاوزها، همه پادگان‌های نظامی متعلق به امارات و اردن در خاک عربستان را  بمباران و نابود خواهیم کرد و نیروهای مردمی و ارتش یمن همه تسلیحات لازم برای برهم زدن موازنه قدرت با عربستان و متحدانش را در اختیار دارد.

این رهبر انصار الله گفت: نیروهای انصار الله با کمک ارتش و کمیته‌های مردمی چندین حمله به مواضع نظامی ارتش عربستان و امارات در مرز یمن با نجران عربستان داشتند که با کشته شدن چندین نظامی سعودی و اماراتی همراه شده است.

 





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: